گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۹۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۸۳۷ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۱۳۵ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۳۷۳۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۴۲۷۷۲۷ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/١٠ - ۴۳۹۱ مورد

از خدمات اداره کل بیمه سلامت استان خراسان شمالی برای اجرای قانون "حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" ارج نهاده شد

چهارشنبه ١٠ اسفند ١٤٠١ ساعت ٧:٥٨ ق.ظ   ( بازدید : 111 نفر )


به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان خراسان شمالی ، در همایش استانی همت همگانی برای ایرانی جوان که با عنایت به اجرای سیاستهای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برگزار شد، از تلاشهای صادقانه و مجدانه و حرکت پیوسته و مستمر مدیرکل بیمه سلامت استان خراسان شمالی ، جناب آقای دکتر محسن رعنائی در زمینه اجرایی سازی قانون " حمایت از خانواده و جوانی جمعیت " توسط استاندار و رئیس قرارگاه خانواده و جمعیت استان، با اهدای لوح سپاس ، تقدیر و تشکر شد.

در این همایش که صبح روز 18 آبان ماه و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و همکاری استانداری خراسان شمالی برگزارشد ، استاندار به عنوان رئیس قرارگاه خانواده و جمعیت استان، خدمات اداره کل بیمه سلامت استان را در اجرایی سازی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با هدف تحکیم بنیان خانواده و افزایش فرزند آوری با رویکرد حفظ جوانی جمعیت ، با اهدای لوح سپاس ، ارج نهاد.

همچنین در همایش استانی "همت همگانی برای ایرانی جوان"، از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان نیز به عنوان روابط عمومی اعتلا دهنده و ارتقا دهنده فرهنگ مدنی و تحقق منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) با اهدای تقدیرنامه ،  از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان دبیر قرارگاه جوانی جمعیت استان ، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

شایان ذکر است ، در این همایش اداره کل بیمه سلامت به عنوان رئیس کمیته بیمه قرارگاه جوانی جمعیت استان ، از 3 خبرنگار برتر در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خدمات نازایی این سازمان به مردم شریف و معزز استان به شرح خبرگزاری عصر اترک، ایسنا و ایرنا، با اهدای هدایایی تقدیر نمود.

در حاشیه این همایش اداره کل بیمه سلامت با برپایی میز خدمت به ارائه پمفلت های آموزشی دستورالعمل های خدمات نازایی به ارائه دهندگان خدمات و اطلاع رسانی خدمات 1666 پرداخت و حدود 1000 نسخه پمفلت بین شرکت کنندگان توزیع و آگاهی بخشی شد.

شایان ذکر است اداره کل بیمه سلامت استان خراسان شمالی با اجرای طرحهایی نظیر تحت پوشش قرار دادن هزینه های درمان نازایی و ناباروری به زوجین تا سن 49 سال برابر قانون توانسته است از 90 درصد هزینه های درمان نازایی و ناباروری را برابر تعرفه دولتی و عمومی غیردولتی برای زوج هایی که نیاز به درمان دارند پرداخت نماید.

گفتنی است با اجرای این طرح از سال 1400 تاکنون ، 71پرونده ناباروری تشکیل شده است که بالغ بر 310‏/554‏/943‏/1 ریال بابت این بیمه شده ها توسط بیمه سلامت پرداخت شده است.  همچنین   687 نفر در سال 1400 و  تعداد  734 نفر در سال 1401 در سامانه های اداره کل بیمه سلامت استان خراسان شمالی جهت دریافت خدمات ناباروری نشان دار شده اند.


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




جستجو
تبریک (۴۰۴۱ بازدید)
مسا بقات ورزشی (۳۹۷۲ بازدید)
اولین روز دهه فجر (۳۳۶۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...